• Executive.
  • Executive. Boost
  • Executive. Boost Growth
Główna
Badanie Duma Marki™

Tarka Executive’s rozmawia z właścicielami i zarządzającymi największymi i najbardziej dynamicznymi polskimi markami. Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w poufnym wywiadzie Duma Marki™.

Jednym z elementów misji Tarka Executive’s jest dostarczanie liderom (firm, organizacji i instytucji) rzetelnych wglądów w rzeczywistość. Wglądy te pozwalają budować silny i trwały wpływ właścicieli, prezesów i decydentów na otaczające środowisko rynkowe, społeczne, gospodarcze i pracownicze. Taki wgląd oferuje Brand Pride™/ Duma Marki™.

W badaniu Duma Marki™ wzięli udział założyciele, właściciele, prezesi następujących marek m.in.:: Akademia Leona Koźmińskiego | Akson Studio | Alior Bank | Arche | Blikle | Clarena | Dr Irena Eris | Impel | Katowice Airport | KGHM | Nałęczowianka | Play / P4 | Polska Akcja Humanitarna | Selena | Work Service...

Celem wywiadów jest wykrycie pozytywnych trendów i wzorców sukcesu towarzyszącym rozwojowi najsilniejszych i największych marek, które powstały w Polsce. Każdy z właścicieli i zarządzających otrzymuje indywidualną informację zwrotną. Dotyczy ona osobistego wzorca sukcesu na tle innych, najbardziej liczących się i najbardziej ekspansywnych polskich marek.

Wywiad Duma Marki™ oparty jest o oryginalny, holistyczny model zarządzania marką Brand Vortex™/ Wir Marki™). Model ten definiuje markę jako unikalne i złożone zjawisko - rynkowe, przywódcze i społeczne. Marka jest po to, by przyciągać uwagę i zasysać zasoby finansowe rynku - stąd metafora wiru.

Zapraszamy Państwa serdecznie do udziału w wywiadzie Brand Pride™/ Duma Marki™.

* Inny program badawczy Tarka Executive’s, którego wyniki przełamały stereotypowe myślenie i spotkał się z dużym zainteresowaniem kadr zarządzających w Polsce, to Badanie Biznes-Ludzie™ [link].