• Executive.
  • Executive. Boost
  • Executive. Boost Growth
Nowości
Koncepcja CAPE HORN oraz Badanie DUMA MARKI

Tarka Executive’s wraz z THINKTANK rozpoczynają realizację unikalnego programu badawczego DUMA MARKI™. Program badawczy oparty jest o autorski model zintegrowanego zarządzania marką pod nazwą CAPE HORN CONCEPT™ stworzony przez Tarka Executive’s. Obejmuje on aspiracje Państwa, czyli liderów, reputację na rynku klientów/konsumentów i inwestorów oraz zaangażowanie kadry menedżerskiej i pracowników.

KONCEPCJA CAPE HORN

CAPE HORN CONCEPT™ to celowe wywołanie skojarzeń. Przylądek Horn to symbol.

To doskonale znany wszystkim żeglarzom obszar szczególnych turbulencji, nieprzewidywalnych sztormów, potężnych wichrów i wysokich fal, z którymi tym śmiałkom przychodzi się zmierzyć. To swoista alegoria ekspansji naszych firm za granicą.

Inspiracją dla jej stworzenia jest DUMA wynikająca z coraz bardziej powszechnej obecności POLSKICH FIRM I MAREK za granicą. Ich ekspansja stała się integralną częścią rozwoju Polski. Jesteśmy obecni na wszystkich kontynentach, a ilość branż z naszą reprezentacją rośnie. Jesteśmy z nich dumni i dlatego chcemy, by inni czerpali z tych doświadczeń. Traktujemy to jako misję patriotyczną, która świetnie wpisuje się w najnowsze trendy i politykę zagraniczną naszego kraju. Pragniemy zmieniać percepcję Polski na świecie poprzez kreowanie DUMY z naszych FIRM I MAREK osiągających globalny sukces.

Tarka Executive’s skierował wysiłek swoich najlepszych ludzi na zrozumienie i opisanie tego procesu, w taki sposób, by służyć profesjonalnym doradztwem polskim firmom aspirującym do walki o pozycję na rynkach międzynarodowych. Ten proces trwa i mamy wiele przykładów polskich firm i marek, które taki sukces osiągają.

BADANIE DUMA MARKI™

DUMA to z kolei jedno z najwyższych uczuć, które potrafi zjednoczyć, zmobilizować do działania oraz dać poczucie nadludzkiej siły pozwalającej na osiągnięcie spektakularnych sukcesów.

Czy można DUMĘ zmierzyć?

Uważamy, że tak. Pozwala na to zaproponowana przez nas rygorystyczna i unikalna metodologia. Dlatego też pragniemy zaprosić polskich liderów biznesu do podzielenia się swoją receptą na sukces, nasz przedstawiciel będzie się kontaktował z wytypowanymi firmami by umówić spotkanie w celu badania poziomu DUMY z osiągnięcia sukcesu i zdefiniowania etapów i narzędzi na drodze do niego.

Badanie jest anonimowe, a jego wyniki zostaną indywidualnie przedstawione każdemu zarządzającemu biorącemu w nim udział. Wyniki zbiorcze zostaną opublikowane na łamach THINTANK, a także w zagranicznych periodykach zainteresowanych tematem ekspansji polskich marek. Planujemy również spotkanie wszystkich liderów biorących udział w naszym badaniu DUMA MARKI™ i dyskusję jego wyników.

Zapraszamy wszystkie firmy do wzięcia udziału w naszym badaniu.