Agnieszka Doleżych

Ekspert w dziedzinie mediów, strategii kryzysowych i restrukturyzacji oraz marketingu i promocji. Ponad 15-letnie doświadczeniem w zarządzaniu na różnych poziomach organizacji, od szefa działu badań do CEO spółki multimedialnej na rynku europejskim.

Zarządzanie portfolio marek poradnikowych i luksusowych (m.in. Glamour, Gala, Claudia) w Gruner & Jahr Polska; odpowiedzialność za restrukturyzację i sprzedaż filii koncernu wydawniczego Sanoma na rynku czeskim (ponad 10 tytułów magazynowych i kilkanaście serwisów online). Członkini Prezydium Rady Nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa, Członkini Sądu Koleżeńskiego Izby Wydawców Prasy oraz Rady Etyki Reklamy.

Absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ścieżki Specjalizacyjne: Mediacje, Negocjacje i Rozwiązywanie Konfliktów, Praca z Rodziną oraz Pomoc Terapeutyczna.

Chief Information Officer w firmie Geopolitical Information Service z siedzibą w Lichtensztajnie. Właścicielka butiku doradztwa strategicznego Upgrade Media.

Największe osiagnięcie zawodowe to poprawa wyniku finansowego spółki w wyniku jej restrukturyzacji osiągnięta przy pełnym zaangażowaniu zespołu. W rezultacie proces sprzedaży firmy uznano za pokazowy pod względem zarówno uzyskanej wartości biznesowej, jak i postaw pracowniczych w trakcie i po zamknięciu transakcji.

Jej osobistą misją jest poszukiwanie najlepszych sposobów zaspokojenia potrzeb informacyjnych różnych grup odbiorców. Im trudniej dostępna i bardziej wymagająca grupa, tym większa radość z przeskoczenia poprzeczki, jeśli wskaźniki biznesowe zaczynają rosnąć.

Poznaj naszych innych Senior Ekspertów

Ostatnie artykuły

keyboard_arrow_up