Agnieszka Doleżych
Ekspert w dziedzinie strategii kryzysowych, transformacji biznesu i restrukturyzacji.
Ekspert w dziedzinie strategii kryzysowych, transformacji biznesu i restrukturyzacji.
Ekspert w dziedzinie przywództwa, zarządzania zespołem i strategii rozwoju.
Ekspert w obszarze zarządzania zmianą, innowacyjnymi projektami biznesowymi i rozwojem organizacji.
Ekspert w dziedzinie kreowania wartości firm poprzez rozwój struktur organizacji.
Ekspert w dziedzinie relacji inwestorskich oraz rozwoju zagranicznych inwestycji w Polsce.
Ekspert w zakresie zarządzania marką oraz całością działań marketingowych na wszystkich poziomach.
Ekspert do spraw zarządzania zmianą, posiada bogate doświadczenie w nadzorowaniu fuzji i przejęć.
Ekspert w zakresie tworzenia i komunikacji rynkowej marek.
Ekspert w obszarze indywidualnego wsparcia i rozwoju kadry zarządzającej.
Ekspert w obszarze zarządzania kapitałem społecznym firm i kreowania procedur personalnych.
Ekspert w dziedzinie analizy behawioralnej sukcesu najwyższych grup decydenckich/zarządzających
Ekspert w zakresie budowania tożsamości i wizerunku marek oraz skutecznych planów aktywacji marek.
Ekspert w dziedzinie budowania i wdrażania strategii biznesowej przedsiębiorstw oraz prowadzenia projektów strategicznych.
Ekspert w obszarze transformacji biznesu, rozwoju organizacji i zarządzania kluczowymi ludźmi, wspólnik zarządzający.
Ekspert w zakresie konstrukcji kompleksowych rozwiązań wynagrodzeniowych i motywacyjnych.
Ekspert w zakresie zarządzania długoterminową, po-sprzedażową obsługą klienta.
Ekspert od zagadnień polskiego oraz europejskiego prawa pracy.
Ekspert w zakresie finansów przedsiębiorstwa, pozyskiwania kapitału i zarządzania wartością.
Ekspert w obszarze wizji i wartości w biznesie, budowania i rozwoju efektywnej rynkowo kultury korporacyjnej.
Ekspert zarządzania ryzykiem operacyjnym i ciągłością działania w sytuacjach kryzysowych.
Ekspert w zakresie kreowania marki oraz integracji firm i motywacji zespołów wokół brandów.
Ekspert w zakresie ustalania długoterminowych: celów, strategii biznesowych oraz relacji z rynkiem.