Ekspert w zakresie zarządzania marką oraz całością działań marketingowych na wszystkich poziomach. Doświadczony w sprzedaży menedżer i negocjator, przedsiębiorca i wydawca, współtworzył sukcesy rynkowe m.in. takich marek konsumenckich, jak Nokia czy Emporia. Twórca polskiej edycji magazynu „F1 Racing”.
Wcześniej pracował w Kanadzie, osiągając wymierne sukcesy w sprzedaży korporacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych; w Polsce odpowiedzialny m.in. za budowanie marki Nokia i szereg prywatnych projektów komercyjnych, z powodzeniem wprowadzając nowe produkty i marki na polski rynek. Twórca polskiej edycji miesięcznika „F1 Racing”.
Absolwent Ryerson Polytechnical University w Toronto – specjalność Business Administration/Marketing. Ukończył szereg kierunkowych programów szkoleniowych, m.in. Compass 7 Management Development – Nokia, Strategic Marketing Management – MCE, Bruksela i innych.
W latach 1996-2003 przyczynił się do bezprecedensowego wzrostu pozycji marki Nokia w Polsce (ponad 90%). Wprowadził na rynek nowy produkt wydawniczy, osiągając stabilną pozycję w niszy magazynów specjalnego zainteresowania. W latach 2009-11, odpowiadając za wprowadzenie na rynek nowej marki telefonów Emporia, osiągnął szybki wzrost sprzedaży i udziału w docelowym segmencie rynku (ok. 40%).
Jego osobistą ambicją jest udział w wypromowaniu polskich firm/marek na rynku europejskim i globalnym oraz umocnienie ich pozycji dla zapewnienia dynamiki sprzedaży produktów.