Ekspert w zakresie budowania tożsamości i wizerunku marek oraz skutecznych planów aktywacji marek.
Magister Nauk Humanistycznych, specjalizacja magisterska z zakresu teorii i antropologii kultury, pogłębiona w ramach studiów podyplomowych Reklama i Promocja, oraz studiów na kierunku Psychologia Społecznej Komunikacji i Internetu.
Doświadczenie
Pracuje w obszarze brand marketingu od około 15 lat – najpierw w agencji zajmującej się tworzeniem tożsamości marek i brand designem, później przez 8 lat w dużych korporacjach: Grupa Telekomunikacja Polska i Kompania Piwowarska.
W TP współodpowiedzialna jako Dyrektor Departamentu Strategii i Tożsamości Marki za nowe, otwierające markę na usługi internetowe, pozycjonowanie, związaną z tym strategię komunikacji, oraz – na poziomie taktycznym – rebranding (*zmiana znaku na znak France Telecom, właściciela Oragne). Również ambasador marki Orange w trakcie jej wprowadzenia na rynek Polski.
W Kompanii Piwowarskiej / SABMiller pełniła funkcję wewnętrznego senior konsultanta w obszarze strategii marki i portfela marek, oraz lokalnego koordynatora globalnego programu nowych umiejętności marketingowych (marketing capabilities development).
Obecnie
Pracuje jako samodzielny Brand Coach: konsultant w zakresie budowania tożsamości i wizerunku marek oraz budowania skutecznych planów aktywacji marek. Wspiera zespoły marketingowe w identyfikowaniu potrzeb konsumenckich i relewantnych dla marki trendów, oraz w budowaniu wyróżniającej tożsamości rynkowej, począwszy na pozycjonowaniu, a na stylu komunikacji i designie kończąc.
Realizowała projekty dla takich marek, jak PKO BP (pozycjonowanie do ostatniego rebrandingu), Wedel (pozycjonowanie odświeżające markę), Philips Consumer Lifestyle (roczna współpraca z Global Marketing Strategic Planning,, jako członek agencji konsultingu strategicznego), Heineken, Global Portfolio Strategy (współpraca przy opracowaniu procesu budowania strategii portfela).