Ekspert w obszarze rozwoju organizacji, zachowań przywódczych i zarządzania kapitałem ludzkim z 20-letnim doświadczeniem we wspieraniu firm i zarządzających we wzroście i rozwoju biznesów. Założyciel i Partner/ Wspólnik w Tarka Executive’s. Twórca i lider podyplomowych studiów menedżerskich oraz programów executive education na wiodących uczelniach wyższych.
Wcześniej współodpowiedzialny za szybki wzrost biznesów usług profesjonalnych Hay Group, Main i Mercer w zakresie rozpoznawalności marki, udziałów w rynku, poziomu sprzedaży i zwrotu z inwestycji. Jeden z twórców i fundatorów Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.
Absolwent Psychologii Organizacji i Pracy na Uniwersytecie Warszawskim, słuchacz Negocjacji, Mediacji i Rozwiązywania Konfliktów w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW oraz Studiów Doktoranckich Instytutu Filozofii i Socjologii PAN. Certyfikowany uczestnik licznych ponadnarodowych programów z obszaru grupowego podejmowania decyzji, zarządzania konfliktami, moderowania pracy zespołowej i kontrolowania dynamiki grupy decyzyjnej.
Jest twórcą oryginalnych modeli zarządzania marką rynkową: Brand Vortex™, podziałem władzy w organizacji: wealth-strength-worth™ oraz przedsięwzięciem rynkowym i biznesowym: Six C-s™. Jak również konstruktorem podejść do badania i rozwoju wzorców sukcesu kadry decydenckiej i zarządzającej: Duma Marki™, PowerShift™, Biznes-Ludzie™.
Jego osobistą misją jest zdynamizowanie współpracy przedstawicieli warstwy decyzyjnej w Polsce (executive level) – dla wzrostu rodzimych marek, rozwoju firm i ekspansji rynkowej.