Misją Tarka Executive’s jest dostarczanie liderom (firm, organizacji i instytucji) rzetelnych wglądów w rzeczywistość. Wglądy te pozwalają budować silny i trwały wpływ właścicieli, prezesów i zespołów zarządzających na otaczające środowisko gospodarcze i rynkowe, społeczne i pracownicze.
Sfera zarządzania, jak każda inna sfera działalności ludzi, ulega modom i chwilowym trendom, które często prowadzą liderów do nietrafnych decyzji związanych z rynkiem, marką, biznesem, społecznością, organizacją i pracownikami.
W najlepszym przypadku te nietrafne decyzje oznaczają nieudaną inwestycję w przedsięwzięcia, które nie mają szans przynieść oczekiwanych korzyści. W najgorszym – są rujnujące dla podstaw naszego dotychczasowego, funkcjonującego z sukcesem, biznesu.
W sytuacjach przełomowych, jak pandemia, kryzys gospodarczy, zmiany klimatyczne, śmierć, czy choroba założyciela, wybór następcy/ następców – konieczne jest oparcie naszych decyzji zarządczych decyzji o fakty, nie mity – którym często ulegamy.
Czasem fakty te są widoczne na pierwszy rzut oka, ale z jakiegoś powodu nie chcemy ich dostrzec lub je pomijamy. Czasem są one ukryte i złożone, ale mają kluczowy, wręcz krytyczny wpływ na nasz biznes.
Nie wolno nam ignorować faktów i opierać naszych decyzji na mitach. Oryginalne Badania Tarka Executive’s dają nam odpowiedź na to, jakie są fakty. Przez co stanowią kamień węgielny trafnych decyzji założycieli, właścicieli, prezesów i zarządów firm, organizacji i instytucji.