FAKTY NIE MITY. Badania Zarządzania

Misją Tarka Executive’s jest dostarczanie liderom (firm, organizacji i instytucji) rzetelnych wglądów w rzeczywistość. Wglądy te pozwalają budować silny i trwały wpływ właścicieli, prezesów i zespołów zarządzających na otaczające środowisko gospodarcze i rynkowe, społeczne i pracownicze.

Sfera zarządzania, jak każda inna sfera działalności ludzi, ulega modom i chwilowym trendom, które często prowadzą liderów do nietrafnych decyzji związanych z rynkiem, marką, biznesem, społecznością, organizacją i pracownikami.

W najlepszym przypadku te nietrafne decyzje oznaczają nieudaną inwestycję w przedsięwzięcia, które nie mają szans przynieść oczekiwanych korzyści. W najgorszym – są rujnujące dla podstaw naszego dotychczasowego, funkcjonującego z sukcesem, biznesu.

W sytuacjach przełomowych, jak pandemia, kryzys gospodarczy, zmiany klimatyczne, śmierć, czy choroba założyciela, wybór następcy/ następców – konieczne jest oparcie naszych decyzji zarządczych decyzji o fakty, nie mity – którym często ulegamy.

Czasem fakty te są widoczne na pierwszy rzut oka, ale z jakiegoś powodu nie chcemy ich dostrzec lub je pomijamy. Czasem są one ukryte i złożone, ale mają kluczowy, wręcz krytyczny wpływ na nasz biznes.

Nie wolno nam ignorować faktów i opierać naszych decyzji na mitach. Oryginalne Badania Tarka Executive’s dają nam odpowiedź na to, jakie są fakty. Przez co stanowią kamień węgielny trafnych decyzji założycieli, właścicieli, prezesów i zarządów firm, organizacji i instytucji.

Zobacz inne artykuły z tej samej kategorii

TES PROBE™ 2.0. Sfery Przewagi
HomeBadania

TES PROBE™ 2.0. Sfery Przewagi

Zapraszamy do udziału w kolejnej Sondzie TES PROBE™ firmy Tarka Executive’s. Badanie poświęcone jest poznaniu źródeł sukcesu i przewagi firm należących do zamożnych Rodzin Właścicielskich i skutecznych Gron Wspólników. Szczególną…
LEAD VV™. Przywództwo Kobiet
HomeBadania

LEAD VV™. Przywództwo Kobiet

Zespół Ekspertów i Analityków TARKA EXECUTIVE’S prowadzi akcję badawczą pt. Lead VV™/ Przywództwo Kobiet. Badanie to ma na celu opisanie kobiecego Wzorca Zarządzania, który realnie prowadzi do sukcesu we współczesnych…
BADANIE BIZNES-LUDZIE™ 2021/22. Zarządzanie w Czasach Kryzysu
Badania

BADANIE BIZNES-LUDZIE™ 2021/22. Zarządzanie w Czasach Kryzysu

Rzetelne diagnozy odgrywają kluczową rolę w naszych pracach doradczych na rzecz Klientów. Badania są unikalnym źródłem wiedzy o szeroko pojętym rynku oraz o sukcesach i wyzwaniach naszych Klientów w zakresie…

Ostatnie artykuły

Menu