DUMA MARKI™. Autobiografia Twórcy WSB-NLU

Badanie Duma Marki™ Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu przeprowadzone zostało według metodologii Tarka Executive’s. Jego wyniki zostały obszernie opisane w biografii Krzysztofa Pawłowskiego, byłego senatora RP, twórcy WSB-NLU w Nowym Sączu. W swojej książce cytuje on przełomowe wglądy co do źródeł oszałamiającego rynkowego sukcesu Uczelni w latach 90-tych. Płyną one z wywiadu badawczego, przeprowadzonego przez Krzysztofa Tarkę, Wspólnika zarządzającego Tarka Executive’s.

Wywiad Duma Marki™ oparty jest o oryginalny model zarządzania Brand Vortex™. Model ten odgrywa kluczową rolę w naszych rekomendacjach co do strategii i taktyk długoterminowego wzrostu i ekspansji marek (należących do naszych Klientów). Ww. model i wywiad pozwalają również na współdecydowanie i budowanie uzgodnień wśród Wspólników oraz Zarządzających. Chodzi o kierunki rozwoju marki/ marek, biznesu, organizacji i zespołów pracowniczych. Są szczególnie przydatne przy skokowych wyzwaniach albo możliwościach rynkowych, nagłych zmianach kontekstu funkcjonowania, czy też fuzjach lub przejęciach zróżnicowanych biznesów.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z wyżej opisaną Biografią. Można ją znaleźć pod adresem: Pawłowski. Biografia

Model Brand Vortex™ powstał w oparciu o Wywiady Duma Marki™ prowadzone przez Tarka Executive’s. Badają one Wzorce Sukcesu założycieli i prezesów najsilniejszych marek stworzonych w Polsce. Jesteśmy zaszczyceni, że Krzysztof Pawłowski dołączył do grona naszych Rozmówców.

Zobacz inne artykuły z tej samej kategorii

NASZE PUBLIKACJE. Wiodące Wglądy
Publikacje

NASZE PUBLIKACJE. Wiodące Wglądy

Publikacje Tarka Executive’s oparte są na naszym wieloletnim doświadczeniu doradczym/ eksperckim oraz na oryginalnych Badaniach zarządzających prowadzonych przez naszą Firmę. Pracując na co dzień z Założycielami, Właścicielami, Prezesami i Zarządami…
JAK NIE UTONĄĆ PO AWANSIE. Puls Biznesu rozmawia z Tarka Executive’s
Publikacje

JAK NIE UTONĄĆ PO AWANSIE. Puls Biznesu rozmawia z Tarka Executive’s

Krzysztof Tarka w rozmowie z Mirosławem Konkelem dla wrześniowego wydania Pulsu Biznesu: lepiej odrzucić propozycję headhuntera niż przyjąć rolę, która nas przerasta. Na odmowę stać jednak tylko osoby o dużej…
POTRZEBNE ZMIANY. Co dalej?
Publikacje

POTRZEBNE ZMIANY. Co dalej?

A tak zaczyna się ta opowieść: „Historia Wiktora to historia sukcesu. Założył i od 15 lat konsekwentnie rozwija swój prywatny, rodzinny biznes. (…) Przez większość czasu Wiktor samodzielnie zarządzał rosnącymi…

Ostatnie artykuły

Menu