Badanie Duma Marki™ Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu przeprowadzone zostało według metodologii Tarka Executive’s. Jego wyniki zostały obszernie opisane w biografii Krzysztofa Pawłowskiego, byłego senatora RP, twórcy WSB-NLU w Nowym Sączu. W swojej książce cytuje on przełomowe wglądy co do źródeł oszałamiającego rynkowego sukcesu Uczelni w latach 90-tych. Płyną one z wywiadu badawczego, przeprowadzonego przez Krzysztofa Tarkę, Wspólnika zarządzającego Tarka Executive’s.
Wywiad Duma Marki™ oparty jest o oryginalny model zarządzania Brand Vortex™. Model ten odgrywa kluczową rolę w naszych rekomendacjach co do strategii i taktyk długoterminowego wzrostu i ekspansji marek (należących do naszych Klientów). Ww. model i wywiad pozwalają również na współdecydowanie i budowanie uzgodnień wśród Wspólników oraz Zarządzających. Chodzi o kierunki rozwoju marki/ marek, biznesu, organizacji i zespołów pracowniczych. Są szczególnie przydatne przy skokowych wyzwaniach albo możliwościach rynkowych, nagłych zmianach kontekstu funkcjonowania, czy też fuzjach lub przejęciach zróżnicowanych biznesów.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z wyżej opisaną Biografią. Można ją znaleźć pod adresem: Pawłowski. Biografia
Model Brand Vortex™ powstał w oparciu o Wywiady Duma Marki™ prowadzone przez Tarka Executive’s. Badają one Wzorce Sukcesu założycieli i prezesów najsilniejszych marek stworzonych w Polsce. Jesteśmy zaszczyceni, że Krzysztof Pawłowski dołączył do grona naszych Rozmówców.