POTRZEBNE ZMIANY. Co dalej?

A tak zaczyna się ta opowieść: „Historia Wiktora to historia sukcesu. Założył i od 15 lat konsekwentnie rozwija swój prywatny, rodzinny biznes. (…) Przez większość czasu Wiktor samodzielnie zarządzał rosnącymi rynkami, marką i organizacją.

Samodzielnie podejmował i nadal podejmuje decyzje. Jest bardzo tajemniczy, jeśli chodzi o plany na przyszłość firmy. Nie ujawnia ich ani swoim najbliższym „adiutantom”, ani innym członkom swojej rodziny właścicielskiej. O tak, zamiast wice-prezesów i dyrektorów Wiktor ma trzech „adiutantów”. Są nimi superlojalni profesjonaliści na specjalistycznych stanowiskach w finansach, sprzedaży i produkcji. (…) Ale Wiktor jest zmęczony. A właściwie już wyczerpany. Nie lubi siebie w swojej roli właściciela i prezesa. Nie lubi również i nie ufa swoim liniowym kierownikom i pracownikom. Dostaje rykoszetem od stworzonego przez siebie samego środowiska i kultury pracy.”

Na wiosnę nakładem wydawnictwa Peter Lang ukazała się w Berlinie i Bernie książka „Failed Leadership”.

Krzysztof Tarka, Założyciel i Wspólnik zarządzający TARKA EXECUTIVE jest autorem rozdziału „Under Pressure”. Opisuje on brzemienne w skutkach zderzenie tradycyjnego, polskiego wzorca zarządzania z nową rzeczywistością. Światem sieci społecznych, nowoczesnych technologii oraz młodych, trudniejszych do zarządzania, pracowników. Jak również, na podstawie badań Tarka Executive’s, definiuje docelowy wzorzec zarządzania. Ten, który powinien być rozwijany przez polskich właścicieli i zarządzających, jeśli chcą odnieść sukces w nowej rzeczywistości.

„Failed Leadership” można zakupić na następujących stronach:

Zobacz inne artykuły z tej samej kategorii

NASZE PUBLIKACJE. Wiodące Wglądy

NASZE PUBLIKACJE. Wiodące Wglądy

Publikacje TARKA EXECUTIVE oparte są na naszym wieloletnim doświadczeniu doradczym/ eksperckim oraz na oryginalnych Badaniach zarządzających prowadzonych przez naszą Firmę. Pracując na co dzień z Założycielami, Właścicielami, Prezesami i Zarządami…
DUMA MARKI™. Autobiografia Twórcy WSB-NLU

DUMA MARKI™. Autobiografia Twórcy WSB-NLU

Badanie Duma Marki™ Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu przeprowadzone zostało według metodologii TARKA EXECUTIVE. Jego wyniki zostały obszernie opisane w biografii Krzysztofa Pawłowskiego, byłego senatora…
JAK NIE UTONĄĆ PO AWANSIE. Puls Biznesu rozmawia z TARKA EXECUTIVE

JAK NIE UTONĄĆ PO AWANSIE. Puls Biznesu rozmawia z TARKA EXECUTIVE

Krzysztof Tarka w rozmowie z Mirosławem Konkelem dla wrześniowego wydania Pulsu Biznesu: lepiej odrzucić propozycję headhuntera niż przyjąć rolę, która nas przerasta. Na odmowę stać jednak tylko osoby o dużej…

Ostatnie artykuły

keyboard_arrow_up