WZORCE SUKCESU. Badanie Duma Marki™

Tarka Executive’s rozmawia z właścicielami i zarządzającymi największymi i najbardziej dynamicznymi polskimi markami. Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w poufnym wywiadzie Duma Marki™.

Jednym z elementów misji Tarka Executive’s jest dostarczanie liderom (firm, organizacji i instytucji) rzetelnych wglądów w rzeczywistość. Wglądy te pozwalają budować silny i trwały wpływ właścicieli, prezesów i decydentów na otaczające środowisko rynkowe, społeczne, gospodarcze i pracownicze. Taki wgląd oferuje Brand Pride™/ Duma Marki™.

W badaniu Duma Marki™ wzięli udział twórcy, właściciele i prezesi m.in. Akademia Leona Koźmińskiego | Akson Studio | Alior Bank | Arche | Blikle | Clarena | Dr Irena Eris | Impel | Katowice Airport | KGHM | Kryniczanka |Nałęczowianka | Play / P4 | Polska Akcja Humanitarna | Selena | Work Service, Wyższa Szkoła Biznesu-National Louis University…

Celem wywiadów jest wykrycie pozytywnych trendów i wzorców sukcesu towarzyszącym rozwojowi najsilniejszych i największych marek, które powstały w Polsce. Każdy z właścicieli i zarządzających otrzymuje indywidualną informację zwrotną. Dotyczy ona osobistego wzorca sukcesu na tle innych, najbardziej liczących się i najbardziej ekspansywnych polskich marek.

Wywiad Duma Marki™ oparty jest o oryginalny, holistyczny model zarządzania marką Brand Vortex™/ Wir Marki™). Model ten definiuje markę jako unikalne i złożone zjawisko – rynkowe, przywódcze i społeczne. Marka jest po to, by przyciągać uwagę i zasysać zasoby finansowe rynku – stąd metafora wiru.

Zapraszamy Państwa serdecznie do udziału w wywiadzie Brand Pride™/ Duma Marki™.

* Inny program badawczy Tarka Executive’s, którego wyniki przełamały stereotypowe myślenie i spotkał się z dużym zainteresowaniem kadr zarządzających w Polsce, to Badanie Biznes-Ludzie™ [link].

Zobacz inne artykuły z tej samej kategorii

FAKTY NIE MITY. Badania Zarządzania
Badania

FAKTY NIE MITY. Badania Zarządzania

Misją Tarka Executive’s jest dostarczanie liderom (firm, organizacji i instytucji) rzetelnych wglądów w rzeczywistość. Wglądy te pozwalają budować silny i trwały wpływ właścicieli, prezesów i zespołów zarządzających na otaczające środowisko…
TES PROBE™ 2.0. Sfery Przewagi
HomeBadania

TES PROBE™ 2.0. Sfery Przewagi

Zapraszamy do udziału w kolejnej Sondzie TES PROBE™ firmy Tarka Executive’s. Badanie poświęcone jest poznaniu źródeł sukcesu i przewagi firm należących do zamożnych Rodzin Właścicielskich i skutecznych Gron Wspólników. Szczególną…
LEAD VV™. Przywództwo Kobiet
HomeBadania

LEAD VV™. Przywództwo Kobiet

Zespół Ekspertów i Analityków TARKA EXECUTIVE’S prowadzi akcję badawczą pt. Lead VV™/ Przywództwo Kobiet. Badanie to ma na celu opisanie kobiecego Wzorca Zarządzania, który realnie prowadzi do sukcesu we współczesnych…

Ostatnie artykuły

Menu