Tarka Executive’s rozmawia z właścicielami i zarządzającymi największymi i najbardziej dynamicznymi polskimi markami. Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w poufnym wywiadzie Duma Marki™.
Jednym z elementów misji Tarka Executive’s jest dostarczanie liderom (firm, organizacji i instytucji) rzetelnych wglądów w rzeczywistość. Wglądy te pozwalają budować silny i trwały wpływ właścicieli, prezesów i decydentów na otaczające środowisko rynkowe, społeczne, gospodarcze i pracownicze. Taki wgląd oferuje Brand Pride™/ Duma Marki™.
W badaniu Duma Marki™ wzięli udział twórcy, właściciele i prezesi m.in. Akademia Leona Koźmińskiego | Akson Studio | Alior Bank | Arche | Blikle | Clarena | Dr Irena Eris | Impel | Katowice Airport | KGHM | Kryniczanka |Nałęczowianka | Play / P4 | Polska Akcja Humanitarna | Selena | Work Service, Wyższa Szkoła Biznesu-National Louis University…
Celem wywiadów jest wykrycie pozytywnych trendów i wzorców sukcesu towarzyszącym rozwojowi najsilniejszych i największych marek, które powstały w Polsce. Każdy z właścicieli i zarządzających otrzymuje indywidualną informację zwrotną. Dotyczy ona osobistego wzorca sukcesu na tle innych, najbardziej liczących się i najbardziej ekspansywnych polskich marek.
Wywiad Duma Marki™ oparty jest o oryginalny, holistyczny model zarządzania marką Brand Vortex™/ Wir Marki™). Model ten definiuje markę jako unikalne i złożone zjawisko – rynkowe, przywódcze i społeczne. Marka jest po to, by przyciągać uwagę i zasysać zasoby finansowe rynku – stąd metafora wiru.
Zapraszamy Państwa serdecznie do udziału w wywiadzie Brand Pride™/ Duma Marki™.
* Inny program badawczy Tarka Executive’s, którego wyniki przełamały stereotypowe myślenie i spotkał się z dużym zainteresowaniem kadr zarządzających w Polsce, to Badanie Biznes-Ludzie™ [link].