Decydując się na współpracę z TARKA EXECUTIVE’S nasi Klienci i Partnerzy uzyskują dostęp do oryginalnych Modeli Zarządzania. Są one Wzorcami Sukcesu zdefiniowanymi na podstawie naszych wieloletnich Badań i Doradztwa prowadzonych dla Liderów rynkowych oraz należących do nich i/ lub zarządzanych przez nich biznesów. Modele te zostały nie tylko zweryfikowane rynkowo, ale są stworzone w oparciu o realne historie i doświadczenia sukcesu wiodących przedsiębiorców i zarządzających.
Na bieżącym etapie Eksperci i Analitycy TARKA EXECUTIVE’S posługują się trzema wiodącymi modelami. Pierwszy to model Brand Vortex™ opisujący Wzorzec Sukcesu najsilniejszych i najbardziej dynamicznych marek stworzonych w Polsce oraz ich twórców i założycieli. Drugi model to Six C-S™ definiujący kaskadę zarządzania, którą należy zaimplementować, jeśli chce się osiągnąć sukces w kierowanym przez nas przedsięwzięciu. Trzeci model Wealth-Strength-Worth™ pozwala na mierzenie stopnia kontroli i wpływu Lidera/ Liderki na otoczenie rynkowe, społeczne i kulturowe. Jest to model służący ekspansji należących do nas i/ lub zarządzanych przez nas biznesów.
Wszystkie trzy modele pozwalają TARKA EXECUTIVE’S zaoferować unikalną wartość dodaną dla naszych Klientów. Osiągamy to poprzez rzetelne i trafne zdiagnozowanie Państwa wyjątkowej sytuacji. A następnie porównanie i połączenie jej z sukcesami innych Liderów rynku, które wcześniej zsyntetyzowaliśmy w formie Modeli Zarządzania.
Pracując z naszymi Klientami i/ lub Partnerami stosujemy podejścia projektowe, doradcze, badawcze i edukacyjne oparte o powyższe modele. Oznacza to, że na każdym etapie współpracy nasi Eksperci i Analitycy wiedzą, w jakim miejscu się znajdujemy my i Klient. Jak również – z czego wynika dana sytuacja oraz jakie są jej najbardziej prawdopodobne konsekwencje. I jaki powinien być następny, wspólny ruch.
Jednocześnie dla każdego etapu naszego wspólnego podejścia TARKA EXECUTIVE’S oferuje precyzyjne i również rynkowo zweryfikowane narzędzia.
Modele Zarządzania pozwalają naszym Klientom i nam stale kierować się wspólnymi założeniami. A przede wszystkim osiągnąć cele biznesowe, które wspólnie sobie wyznaczyliśmy, rozpoczynając współpracę.